loading...
ورزشی
حسن.ش بازدید : 164 پنجشنبه 06 خرداد 1389 نظرات (0)

سايت گل ـ ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم اينتر براي كار كردن با كريس رونالدو در تيم رئال لحظه‌شماري مي‌كند. خورخه مندس مدير برنامه‌هاي مورينيو از امضاي قراردادي 4 ساله به مبلغ 36 ميليون پوند با باشگاه رئال خبر داد.

با اين وجود سرمربي پرتغالي بیش از هر چیز دوست دارد هر چه زودتر به برنابئو برود تا با هموطنش كريستيانو رونالدو كار كند.

مورينيو در مصاحبه با نشريه ديلي ميل گفت:«ما هر دو پرتغالي هستيم، او بهترين بازيكن دنيا و من يكي از بهترين مربيان دنيا هستم. من از او مي‌خواهم فصل آينده گل‌هاي زيادي براي تيم به ثمر برساند.»

وقتي از مورينيو در مورد سبك زندگي نه چندان حرفه‌اي رونالدو در خارج از ميدان سوال شد. او تأكيد كرد كه ستاره‌ پرتغالي استعدادي بي‌مانند است و نبايد خيلي به او سخت گرفت.

«هيچ كس نمي‌تواند او را به خاطر استفاده از تعطيلاتش مورد انتقاد قرار دهد. مثلاً‌ اينكه در لوس‌آنجلس با پاريس هيلتون مي‌گردد يا يك فراري جديد خريده است، زيرا او به موقع در تمرينات و بازي‌هاي تيم خواهد درخشيد و اين مسائل ربطي به هم ندارد. او يك فوتباليست تاريخ‌ساز است.»


 



 

حسن.ش بازدید : 197 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
 

سایت گل- با وجود کریس رونالدو همه چیز ممکن است. یک بار دیگر کریستیانو رونالدو با گلهایش ناجی تیم مادریدی شد. او تاکنون و با توجه به هت تریک 4شنبه شبش در ورزشگاه اونو استادی، توانست تعداد گلهایش را به 25 رسانده و بدین ترتیب برای اولین بار بعنوان بازیکن تیم مادریدی و دومین بار در تاریخ ورزشی اش هت تریک کرد. اولین هت تریک کریس در فصل 7-2006 و در دیدار مقابل نیوکاسل بود که در آن دیدار یونایتد با نتیجه 0-6 به برتری دست یافت.

کریس تقریبا و به صورت میانگین در هر دیدار به گل می رسد. او در 32 دیداری که برای رئال به میدان رفته، 32 گل به ثمر رسانده که 25 تای این گلها در 26 دیدار رقابتهای لالیگا بوده و 7 تای دیگر هم در 6 دیدار رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از راه رسیده.

گونسالو ایگواین، گلزن برتر باشگاه مادریدی با به ثمر رساندن 26 گل در رقابتهای این فصل (با احتساب گلی که دیشب وارد دروازه مایورکا نمود)، بالاتر از کریس رونالدو قرار دارد و البته لیونل مسی در حال حاضر با به ثمر رساندن 31 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و دسترسی به این ستاره آرژانتینی در صدر جدول امری تقریبا غیرممکن است.

کریس رونالدو در دور برگشت رقابتهای لالیگا سه بار مقابل مایورکا به گل رسیده، دو بار دروازه اوساسونا، ختافه و خه رس را باز کرد و یک گل را نیز وارد دروازه تیمهای والنسیا، آلمریا، راسینگ، وایادولید ، سویا ، تنریفه و ویارئال نمود.

با این پیروزی رئال تعداد پیروزی هایش در دور برگشت رقابتهای لالیگا را به 16 برد رساند. آنها اکنون با 92 امتیاز، امتیازی برابر با رکورد امتیازی تیم مادریدی که در فصل 7-96 توسط تیم کاپلو کسب شد دارد.

حسن.ش بازدید : 165 سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

کریس رونالدو در صحبتهایی گفت:« بازی کردن مقابل این بازیکن بسیار هیجان انگیز خواهد بود.»

سایت گل- "بازیکن کامل" ، می بایست موهایی شبیه موهای پویول، چشمانی به سان چابی ، ساق پاهایی مثل کریس رونالدو، دستانی مثل ژولیو سسار و پای چپی مثل مسی داشته باشد.

سون گوران اریکسون،سرمربی کنونی تیم ملی ساحل جاح، مسئول معرفی این بازیکن است که قدی هم اندازه پیترکراوچ داشته و قیمت آن 311 میلیون یورو است

این "بازیکن کامل"  یک مدل با ابعاد واقعی است که توسط دو هنرمند موزه مادام تسود ساخته شده و با توجه به آمار، شامل اجزای مختلف بدن بازیکنان متعدد دنیاست که این آمار و ارقام با استفاده از نوع عملکرد این بازیکنان در رنکینگ کاسترول اتخاذ شده است.

اریکسون در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« من شانس همکاری با فوتبالیستهای بزرگی را در کارنامه ورزشی ام داشته ام و این مدل ساخته شده توسط کاسترول، واقعا تمام ویژگی های مثبت، چه از نظر جسمانی و چه از نظر روانی را داراست ؛ بازیکنی که هر مربی ای خواهان جذب آن است.»

در این میان کریس رونالدو نیز دراین رابطه گفت:«بسیار خوشحالم که پاهانی من بخشی از بدن این مدل است.پاها اعضای بسیار مهمی برای بازی ما هستند، عضوی که سرعت، چابکی و پتانسیل را خلق می کند.بازی کردن مقابل چنین بازیکنی خارق العاده است و  می خواهم ببینم که آیا می توانم خودم را با او مقایسه کنم یا خیر، تست فوق العاده ای خواهد بود.»

حسن.ش بازدید : 167 سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
 
سایت گل - سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد گفت: اگر قرار باشد براي خريد مسي 60 ميليون پوند هزينه کنم، ترجيح مي دهم رونالدو بازيکن سابق خود را به اولدترافورد برگردانم.
 سرالکس فرگوسن معتقد است که نبايد براي فصل آينده براي جذب بازيکنان بزرگ هزينه هاي زيادي صرف شود. وي در اين باره گفت: براي فصل آينده ما تصميم نداريم که براي خريد مهره هاي جديد هزينه هاي کلان صرف کنيم و من نيز شخصا علاقه اي به عقد قراردادهاي نجومي ندارم. وي در پاسخ به اين سوال که آيا در زمينه جذب بازيکني مانند ليونل مسي نيز چنين ايده اي دارد، عنوان کرد: من علاقه به خريد مسي ندارم و اگر قرار باشد براي خريد مهاجم بارسا 60 ميليون پوند بپردازم، ترجيح مي دهم با اين مبلغ کريستيانو رونالدو را از رئال مادريد خريده و بار ديگر به اولدترافورد بياورم.
 سرمربي تيم منچستريونايتد خاطر نشان کرد: ما در باشگاهي فعاليت مي کنيم که آينده براي مان اهميت زيادي دارد و در واقع با پرورش ستاره هاي جوان مي توانيم پديده هاي جديدي را به فوتبال جهان معرفي کنيم.
فرگوسن گفت: هنوز تا زمان نقل و انتقالات فرصت کاف باقي مانده و نبايد از حالا در اين زمينه وارد مسايل حاشيه اي شويم. سياست کلي منچستر يونايتد براي فصل آينده اين است که براي خريد بازيکنان جديد هزينه هاي کلان ندهيم.


حسن.ش بازدید : 571 جمعه 14 اسفند 1388 نظرات (0)

حسن.ش بازدید : 127 جمعه 14 اسفند 1388 نظرات (0)

کریس: مقابل سویا موفق می شویم

کهکشانی ها پیش از این و در رقابتهای این فصل مقابل خیمنس و شاگردانش تن به شکست داده بودند.

2010/3/5 12:22:00

سایت گل- رئال مادرید در هفته بیست و پنجم رقابتهای لالیگا مصاف حساسی را مقابل سویا برگزار خواهد کرد.این دیدار در حالی برگزار می شود که کهکشانی ها در رقابتهای این فصل یک بار مقابل سویا تن به شکست داده بودند ولی کریستیانو رونالدو مطمئن است که این بار مادریدی ها به نتیجه مطلوبی دست خواهند یافت.

کریس در گفتگو با روزنامه آ.اس در این رابطه گفت:« بازی بسیار سختی خواهد بود ولی باید در نظر داشته باشید که ما در برنابئوبه میدان خواهیم رفت و اگر می خواهیم در رقابتهای لالیگا به قهرمانی برسیم، می بایست در این دیدار به نتیجه پیروزی دست یابیم. سویا یکی از قوی ترین تیمهای حاضر در این رقابتهاست.»

این ستاره پرتغالی ادامه داد:« نتوانستم در دیدار رفت تیمم مقابل سویا به میدان بروم ولی اکنون آماده ام تا در دیدار برگشت روانه میدان شوم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم که بتوانم همین آمادگی را تا پایان رقابتهای این فصل و پس از آن در جام جهانی حفظ کنم.»

رئال مادرید اکنون با دو امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار دارد.

حسن.ش بازدید : 158 جمعه 14 اسفند 1388 نظرات (1)

سلام من حسنم

امروز براتون عکس های کریسو میذارم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 11,211